Gönderen: 7.Samuray | 14 Eylül 2010

Efsane Değil Gerçek: Alex Tribünü !

Yeri geldi sana kızdım ve darıldım ama emin ol senin futbol zekandan da Fenerbahçe için elinden geleni yaptığından da şüphe etmedim.Bugün öğrendim ki doğun gününmüş.

Yaşlandın,biliyorum ve ben de senin oynayıp oynamayacağını tartışanlardanım-ki genellikle aleyhine yazıyorum-.

Ne zaman gol atsan bu sefer de iç geçirip ve yazdıklarımdan pişmalık duyup : “Bu adamın etrafına doğru dürüst bir kadro kursalardı şu an Şampiyonlar Ligi’nde en az final oynardık “ diye hayıflanıyorum.

Ama o kadar büyük oyuncusun ve bu ligin kalıbına sığmıyorsun ki 33 yaşında hâlâ tartışılıyorsun.

“Alex tribünü” bile var statta,

Ne zaman mabedde gol atsan spiker  bağıra çağıra :

“Kaptan gol sevincini kendi tribünüyle paylaşıyor” diyor.

Sen de kendi ayaklarının izini bıraktın gönlümüzdeki sarı lacivert çimlerde.

Çok özel birisin.

Bütün efsanelerimize –Oğuz,Aykut,Rıdvan,Lefter,Can Bartu,Pier Van Hoijdonk…-gönlümde açtığım yere çoktan yerleştin.

Hep de orada kalacaksın.

Sana bazen haksızlık ettiğimi biliyorum…

Lakin emin ol bu yıl da her gol sonrası yüzünde kocaman bir gülümseme görmek en içten dileğim.

Doğum günün kutlu olsun kaptan.

Responses

  1. Bu ne lan,
    ask mektubu gibi :D

    • Alex sahada oturup acı kahve yanına da nargile yapsa yine de şu noktada ona kızmam.
      Bizim artık gönül bahçemizde yer etti,bunu anlattık yav. Hem sen ne anlarsın la !
      İşin gücün yok mu olim senin.Gız başınla gelip vık vık ediyorsun :D


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

