Gönderen: 7.Samuray | 19 Aralık 2010

Gözlerdeki Sır !

Kaptan ,tam olarak bu esnada neyi düşünüyorsun bilmiyorum ve gözlerindeki sırra vakıf olamadım fakat attığın gol  bu sezon için solmakta olan umudumu az da olsa yeşertti.

Çok teşekkürler…

***

Sivas maçı aslında klişe bir “Anadolu Devrimi(!)” maçıydı. Üç büyüklerle maç yaparken,Anadolu takımıysan,takımının tamamı defans yapacak, hızlı adamlarla bir kaç  pozisyon bulacak,sonra  araya bir gol sıkıştırırsan “Devrim” olacak,ne güzel “devrim” be  !

GS bile artık bu sisteme dönmüş ! Bundan dolayı Sivasspor maçını enine boyuna yazmak ya da sahadaki futbolu kalkıp eleştirmek bana mantıklı gelmiyor.Beni sevindiren tek şey hâlâ ilk üçte olup umutların palamut rengi kalmasıydı şu maçtan sonra.Çok zorlarsam bu maç hakkında sadece şunu derim : Sol kanattan gol yememiş olmak sevindirici !

İlk yarı bitti.

Sezonun 1. yarısı için genel değerlendirme tabiki  “hayal kırıklığı”yla  özetlenebilir. Yenilen goller,özellikle ikinci yarılarda oynanan futbol,Başımızın Belası Türkiye Kupası ‘na giriş, Avrupa macerası , ligde bulunulan konum…Velhasıl Aykut Hoca’yı her ne olursa olsun destekleyecek biri olarak hocanın takımla beraber ilkyarı sınıfta kaldığını belirtmeliyim.İyi bir nokta varsa o da altyapıdan gelen oyuncular !

Hani GS 10.sırada ve  küme düşecek falan diye dalga geçiliyor ya ,aslında bizim GS’den farkımız yok ; çünkü Fenerbahçe için ligin zirvesinin dışındaki her yer başarısızlıktır !  Bu yüzden Aykut Hoca’nın ve tabiki takımın karnesi zayıflardan geçilmiyor !

Devre arası defanstaki sorunlar ve futbolcuların şu sorunlu tavırları çözülürse her şeyin daha güzel olacağına inanıyorum; lakin karnede zayıf çok ; oysa finaller yaklaşıyor ,zaman az !

Kendi adıma Aykut Kocaman’ın bu sorunların üstesinden gelip artık takıma bir kimlik kazandararak 60 dakika yerine 90 dakika formalarını  futbol oynayıp ıslattıracağına inanıyorum.

Sezon sonunda “kâbus gibi başlayıp rüya gibi bitti” desek şahane olur-du.

Bakalım…

Responses

  1. […] Gidişat kötü diyorum ! […]

  2. […] “Gözlerdeki Sır” diye  bir yazı yazdım. […]


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

