Gönderen: 7.Samuray | 23 Mayıs 2011

Gözlerdeki Sır – II (Şampiyon Olduk Lan !)


Vay be…

Sözün bittiği sevinçlerin başladığı yerdeyiz.

Bundan aylar önce bir Sivas maçı sonrası…

“Gözlerdeki Sır” diye  bir yazı yazdım.

Geçen gün yine baktım o yazıya. Acaba şampiyonluk yazısını gelip yazabilecek miydim,acaba dileğim kabul olacak mıydı ?

O yazıda kısa ama çok zor bir dilekte bulunmuştum.

“Sezon sonunda “kâbus gibi başlayıp rüya gibi bitti” desek şahane olur-du. “

Gerçekleşti… :)

Zaten son Fenerbahçe yazımı yazdıktan sonra  ” sezon sonuna kadar sırf totem olsun”  diye Fenerbahçe hakkında tek kelime yazmadım. İçimden “İnşallah gelir burada şampiyonluğumuzu kendimce yazarım” diye geçiriyordum.Şimdi ne yazacağım bilmiyorum…Kısa bir özetle bitiririm. Sonra da gider güzelce uyurum…

Bir sürü şey söylendi. Bir sürü iftira…

Ama bu takım öyle bir seri yakaladı ki eskiden ne zaman Fenerbahçe şampiyonluk potasına girse “Şike” diye yırtınanlar  bu sefer  farklı konuşmaya başladı:

“Yok aga, adamlar şike yapsın 2 maç , hadi bilemedin 3 maç…Ama ligin ikinci yarısında maç kaybetmemişler. Demek ki hak ediyorlar” demeye başladılar.

Yani bu takım öyle bir  şampiyonluk elde etti ki rakiplerin çıkıp söz söylemeye hakkı kalmadı.

Hepsine çok teşekkürler.

Sözün bittiği sevinçlerin başladığı yerdeyiz.

Umarım her sezon sonrası o yerlerde kalmaya devam ederiz.

Şu günü yaşattıkları için bütün takıma içtenlikle teşekkür ederim.-Beni duymasalar da okumasalar da-

Eyvallah…

***

***************

******

***

***

*********

***

“Eyvallah”

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

