Gönderen: 7.Samuray | 10 Ocak 2012

“Maskesi Düşenler /Subcomandante Marcos”

Bu maskenin altında bir yüz var, ancak benim değil.
Ne altındaki kaslardan daha ‘ben’dir o yüz…
Ne de altındaki kemiklerden.
Bu maskenin altında etten daha fazlası var.
Bu maskenin altında bir fikir var!
Ve fikirler kurşun geçirmez. ” (V For Vendetta)

Bir filmin repliğiyle olaya giriş yaptım. Bu blogun sanırım en çok okunan yazısı Subcomandante Marcos ve İnter hakkındaki yazımdı.[Ki çoğu kopyala-yapıştır’dan ibaret olmasına rağmen en çok okunan yazım oluyor.]

Öncelikle daha önce Marcos’a denk gelmeyenler buradan onun hakkındaki derlememi okuyabilir.Gelelim yukarıdaki film repliği ve Marcos’un ilişkisine…Sürekli S.Marcos‘un Maske‘sinin arkasında kim olduğu sorulup duruluyor ya ,onunla ilgili bir video buldum. Eklemeseydim hatrı kalırdı. Meraklıları ve takipçileri için…

Responses

  1. […] Yukarıda fotosu var olan ama maskesinden dolayı yüzü olmayan lider Marcos’un üniversitede…Nette bile çeşitli yorumlar mevcut: […]


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

