Gönderen: 7.Samuray | 29 Nisan 2012

“Amerika’dan Sevgilerle”

Posta kartlarına sardığımı yazmıştım.  Bu kartı Amerika‘dan “Keli” gönderdi. kartın arkasına da bir şeyler karalamış,sağ olsun…

Karedeki yalnız adam benim.[En azından bakarken öyle hissediyorum]…Etraf  alev rengi…Karta bakarken Tanju Okan dinleyesim geldi. Ve bu da arkayüzü…

Arkasında yazılanları zaten anlamıyorum. Ama sözcükler hangi dilde olursa olsun güzeldir…[Kadıköy İskelesi‘ni kendisine göndermiştim. Teşekkür amaçlı bu kartı yolladığını söylüyor sanırım, az buçuk İngilizce’yle bu kadar oluyor.]

Bu kartın en güzel yanı  bana yazdığı mesajın, hemen yanında yer alan resimle kapatılmış olmasıydı. [Bknz: Erkek,kadın ve barmen]…  Hatta kartı aldığımda önce “ya insan bi şeyler yazar.Kuru kuru kart göndermiş” diye içimden geçirdim. Sonra biraz dikkatli bakınca bahsettiğim kısmın, mesajın üzerine  mürekkebi dağıtmayan bir yapıştırıcıyla sabitlendiğini gördüm. Biraz süpriz içeriyor anlayacağınız. Birilerinden hayatınızı değiştirecek bir şeyler beklemek çirkindir,güzel bir kartpostal dışında…

Not:

Kartpostalın hangi yüzünü  büyütmek istiyorsanız ona tıklayın.

Responses

  1. Benim de ingilizce super degil ama gayet anlasilir yazdigi icin anladim . Fakat sen anlamak istemiyorsun sanirsam o yuzden gizemini korusa daha iyi :)
    Bir de bu kartpostal seysi iyiymis yav, ben de yapmak istiyorum. Yol goster bana…

    • Sana uzun uzun anlattım. Sanırım mesajımı almıştın :)
      Umarım denersin.Keyif alacağını biliyorum.


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

