Gönderen: 7.Samuray | 11 Mayıs 2012

“Bir Zamanlar Çin’de”

Bu haftalarda günler feci yoğun geçiyor. İşyerimdeki odama bile zar zor gidebiliyorum. Hafta boyunca ilk defa odama dün gittim. Masada postadan gelen üç adet kartpostal duruyordu. Yine kartpostal ve yine mutluluk… Diğer ikisini daha sonra ekleyeceğim. Önceliği Bruce Lee’nin memleketi Çin’den gelen bu kartpostala veriyorum.

Gönderenin adı Li Wei

***

***

Li Wei, kartın arkasına “Umarım kartı beğenirsin” diye yazmış [Emin olmasam da sanırım böyle diyor].

Evet,kartı çok beğendim.

Kartın sağ tarfında hem bu savaşçıdan hem de bu kostümün ne anlama geldiğinden bahsediliyor[!] [Anlamıyorum işte arkadaş n’apayım,google çeviri bu kadarını söyledi]

Kırmızı kafalı, nar çiçekli, pulda  Expo 2011’in Çin’de yapıldığını anlıyorum.KPSS’ye giriyor olsam bu ayrıntı bir işe yarardı. Diğer pul’da bi anıt var ama bu konuda da bi fikrim yok.

Li Wei’ye, yumruk yaptığım sağ elimi sol elimin avucuna yapıştırıp Bruce Lee gibi saygılarımı sunuyorum.

Her Zamanki Not:

Kartlara tıkladığınızda kocaman olacaklar. Bu kartpostal için Tanju Okan şarkısı eklemem saçma olur; fakat Çin’den bahsetmişken Bruce Lee‘nin bu videosuna bi göz atın.

Responses

  1. […] Çin’den gelen kartla beraber masamda duruyordu. Onu da bugün ekleyeyim istedim. Her zamaki gibi kartın arkasında yazılanları google çeviriye başvurarak anlamaya çalıştım. Arkasını okumadan önce kartın ön yüzüne dikkatle bakınız…Ağaçlar yeterince çıplak,kartın geldiği yer ise Sibirya. Vakit akşam,bir kaç ışık yanıyor. Köpeği fark ettiniz mi? soldaki ağacın dibinde yapayalnız bir köpek var.Bu kartı beğenme nedenim biraz da bu ayrıntı. Ümit Yaşar Oğuzcan’ın aklımda belirdiğini söylemeliyim: Benim yalnızlığım köpek yalnızlığı Sürer bütün sokakları boyunca dünyanın nereye varsam orada yalnızlığı beni bekler bulurum […]


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

