Gönderen: 7.Samuray | 14 Mayıs 2012

“Sibirya’da Köpek Yalnızlığı”

Kart Sibirya’nın başkenti “Novosibirsk”ten geldi[Sibirya Federal Bölgesi’nin başkenti].

Kartı gönderen Mazia…

Çin’den gelen kartla beraber masamda duruyordu. Onu da bugün ekleyeyim istedim. Her zamaki gibi kartın arkasında yazılanları google çeviriye başvurarak anlamaya çalıştım. Arkasını okumadan önce kartın ön yüzüne dikkatle bakınız…Ağaçlar yeterince çıplak,kartın geldiği yer ise Sibirya. Vakit akşam,bir kaç ışık yanıyor. Köpeği fark ettiniz mi? soldaki ağacın dibinde yapayalnız bir köpek var.Bu kartı beğenme nedenim biraz da bu ayrıntı. Ümit Yaşar Oğuzcan’ın aklımda belirdiğini söylemeliyim:

Benim yalnızlığım köpek yalnızlığı
Sürer bütün sokakları boyunca dünyanın
nereye varsam
orada yalnızlığı beni bekler bulurum

Her sabah evler boşalır
Bir sel akar sokaklardan caddelere
Ben kendi içimde kaybolurum
Ne gidecek yerim vardır ne bekliyenim
Gökyüzü saltanatım dünya soframdır beni 
Zamanlar geçer, mevsimler değişir
Değişmez benim kaderim
Görür yüzüme bakanlar ilk aldanmışlığımı
Söyler köpek yalnızlığımı gözlerim

Kartın arka yüzünde yaşadığı şehrin metrosundan ,köprülerden bahsediyor.Bahsi geçen metronun 2006 yılında bitmiş olması muhtemel. Ayrıca dünyanın en uzun metro köprüsünün[altgeçidinin!] yine kendi şehrinde  olduğunu söylüyor. Benden bu kadar…

Bütün köpekler için “Ne Ola Yâr Ola”  : BM veya FD

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

