Gönderen: 7.Samuray | 26 Mayıs 2012

“Güneş Topla Benim İçin”

Avusturalya’dan Justine gönderdi. Aldığım en güzel kartlardan biri olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Karta tıklayın, en büyük hâline bakarken boyaların güzelliğini daha yakından görebilirsiniz. Aklıma “güneşle” ilgili iki şarkı geliyor karta bakarken, her iki şarkıyı buraya ekleyesim yok,biri yeterli.

****
****
****
****
*****

****

****

****

Ülkü Tamer‘in şiirini şarkılaştırmıştı Zülfü Livaneli. [Güneş Topla Benim İçin] şarkıda şöyle diyordu:

***

Seher yeli çık dağlara
Güneş topla benim için
Haber ilet dört diyara canım
Güneş topla benim için

Umutların arasından
Kirpiklerin karasından
Döşte bıçak yarasından canım
Güneş topla benim için

Seher yeli yar gözünden
Havadaki kuş izinden
Geceleyin gök yüzünden canım
Güneş topla benim için

Kız güneş mi topluyor,güneşle mi oynuyor,güneşe mi tutunmuş yoksa bunlar benim bir balonu yanlış algılamam sonucu olan şeyler mi[?] , açıkçası net bir kanaatim yok…Kartın arkasında, enteresan pulu dışında bir şey yok.Her zamanki gibi kısacık İngilizce metni anlamadım. Olsa olsa “kartı umarım seversin,beğenirsin” diyordur.Çok beğendim,elimden gelse puldaki Facebook simgesini “beğen”eceğim.O derece…

Sağ olsun…

***

Bu güzel manzarayı Yunanistan’dan Margarita gönderdi.Kartın arkasını evirip çevirip eklemek istemiyorum; çünkü arkasında yazılanlar benim için sürpriz barındırıyordu. Yok yok, aklınıza hemen acayip hikâyeler gelmesin. Margarita, Türkçe’yi az da olsa biliyormuş. Kartın arkasına İzmir’e ara sıra gittiğinden bahsetmiş. Daha önce Antep’ten kendisine kart yollayanlardan dem vurmuş. Zarfın içersinden kartı çıkardığımda göz alışkanlığından olacak kelimeleri İngilizce yazılmış gibi gördüm.Oysa bahsettiği şeyleri Türkçe yazdığını sonradan fark ettim. Bi an İngilizce’yi söktüm zannettim. Baya mutlu oldum…[Türkçe yazmış yahu,zor fark ettim.]

Kartpostal olayının her defasında bir sürprizi oluyor işte…

Karta can veren manzara Margarita’nın yaşadığı yere ait. [Ah bu tatil köylerinin gözleri kör olsun.Şimdi orada olmak vardı]

Kartın arkasını eklemeyeceğim,pulu ekleyeyim yeterli:

Eyvallah…

Notlar:

  • Yunanistan’dan gelen kart için izlenecek ilk şey Zorba The Greek olabilir.
  • Bloga uzun süredir eklemeyi düşündüğüm şeyler vardı ama hepsinden neredeyse vazgeçeceğim.Kart olayı güzel be hacı… [Kartzampara diye blog açıp bu kartları oraya aldırmak istiyorum.Beceremediğim şey bu blogun “banner” denen kısmını değiştirmek.Yukarıda “yedinci samuray” yazan kısmı nasıl değişeceğimi veya oraya kafama yatan bir resmi/fotoyu nasıl ekleyeceğimi bilemiyorum.Belki de wordpresste öyle bir seçenek yoktur.Velhasıl kartlar güzel…]
  • Kendinize iyi davranın tamam mı ?
Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: