Gönderen: 7.Samuray | 21 Haziran 2012

“Kahve ve Sigara”

 Hollanda’dan Linda bana bu kartı yolladı. Anladığım kadarıyla postcrossing’teki profilimde blogun adresini tıklamış.Filmlerle azda olsa haşır neşir olduğumu anlamış. O da kartpostal olarak bana bu filmin posterini yolladı.Jim Jarmusch’ un “Ölü Adam” diye bir filmi var. Geçenlerde izlemek istemiştim ama kısmet olmadı. Araya, Avrupa Futbol Şampiyonası girdi. Filmi de bir türlü izleyemedim.

“Kahve ve Sigara” filminin de methini duymuştum,“Ölü Adam”dan sonra izlerim sanıyordum.Sonra bu kart geldi…Şimdi bu kartla beraber izleme isteğim daha da arttı.Buraya ilk defa bir filmi izlemeden eklemiş oldum. Zaten bana gönderilen ve hâlâ bloga eklemediğim bazı kartpostallar, film posterlerinden esinlenerek hazırlanmış.Bu kartpostala bakınca Tanju Okan dinlememek mümkün mü ?

Kartın arkasını da ekleyeyim.Filmi izleyip izlemediğimi sormuş sanırım…

Film seven biri için gerçekten güzel kart. Bu tarz kartlara Antep’te ulaşmak zaten başlı başına sorun.Buradaki kırtasiyelerde hep aynı kartlardan var.[Ben de başkalarına gönderiyorum.Yani kartlar öyle kendiliğinden gelmiyor sayın okuyucu].

****

  • Aşağıdaki Taiwan‘dan geldi. Göndericinin adı Yihe. Kartın doğumgünümde elime geçeceğini zannettiğinden bi de doğum günümü kutlamış.

****

Kartın arka yüzünde neden bu kartı beğendiğini yazmış : “I think this card is cool and funny”  ve tabi bu “eğlenceli” kartı umarım sen de beğenirsin demiş.Beğendim,zaten böyle acayip resimleri severim. Karta tıkladığınızda göreceksiniz ki çok fazla detay var.Hele pulları gerçekten çok güzel…Arka yüz:

Sağ olsunlar…

Ejder-i Derya Taiwan’lı Yihe için

Not:

Her zamanki gibi kartları büyütmek için üzerine tıklamanız yeterli.

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

