Gönderen: 7.Samuray | 28 Kasım 2012

“Korkma Ben Varım”

Sevgilime, “Korkma ben varım” dediğimde ona [onun asla bilemeyeceği kadar] büyük bir söz vermiştim. Varlığım her daim sahnemdeki kadınımın kalbini karanlıkta aydınlatan ışık olacaktı. Sözüm sözdü. Ellerim kelepçeliydi. Kalbim sadece sevgilimin açabileceği “Gizli” ibareli bir zarf gibi mühürlüydü.

Varlığım, kadınımın korkularıyla baş edememiş olmalı ki verdiğim sözün, mühürlü zarfla beraber, gerçek sahibine hiçbir zaman ulaşamadığını geç fark ettim. Ellerim hâlâ kelepçeliydi. Sözüm hâlâ sözdü. Zarf hâlâ gizliliğini koruyordu. Ama İş işten geçmiş sahnenin ışıkları sönmüştü!

Kadınımın göğünden gözlerime sayısız yıldız akardı, aldanmışlık beni kedere ve yalnızlığa mahkum edene kadar! Gözlerime üşüşen yıldızlarını avuçlarımda biriktirdim. Yıldızlar o kadar çoktu ki  yalnızlığımı ve kederimi onlara paylaştırdım. Aldanmışlığı ise hiçbiri istemedi. O da bana aşktan kalan son mirastı.

Artık birinin kulağına, “Korkma ben varım” diye fısıldayamazdım. Çünkü kendim korkuyordum. Hem de çok korkuyordum. Yıldızlar avucumdaydı, gökyüzü üzerime kıyametim gibi çökmüştü, enkazın altında zar zor nefes alıyordum. Beni bir tek aldanmışlık terk etmemişti. Kıyamet, gökyüzü olup ölümün kıyısında bana son bir sigara yakmam için fırsat tanıyordu. Oysa uzak durulması gerekenler listesinde “Aşk”  sigaradan daha tehlikeliydi. Ve belki de bu dünya başka bir dünyanın cehennemiydi.
Korkuyordum.
Hem de çok korkuyordum.

“Korkma Ben Varım”
Sayfa : 425 ya da 04

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

