Gönderen: 7.Samuray | 18 Aralık 2012

“Eyfel Kulesi”

Eyfel

Uzun süredir bloga yeni kartpostal eklemedim. Fransa‘dan Vera‘nın gönderdiği bu kart o kadar güzel ki hemen buraya eklemek istedim.  Aldığım kartlar içerisinde bir ülkeye ait bir sembolü en güzel anlatan kart bu olsa gerek. Dansçı kadın figürü karede çok net görünmese de Paris’in kadın ruhunu temsil ediyor. Ya da ben böyle görmek istiyorum.
Çok güzel kart be…

Eyfel 2
Kartın arka yüzünde sanırım havadan sudan bahsetmiş. Mesela karttı eline alıp benim için bir kaç kelime karaladığı tarih “04/12/2012”… bu tarihte en sevdiklerimin sikinde olmayabilirim. Fakat tam o tarihte hiç tanımadığım biri benim için basit ama güzel bir kaç cümle yazıyor. Bunun verdiği mutluluk, haz iyi hissettiriyor.. En kısa sürede kendisine cevap olarak güzel bir kart yollarım… Postcrossing‘i bu yüzden çok seviyorum.
Eyvallah…

***

İkinci kart Amerika‘dan…Gönderen Darla...

Luisana

Kendisine daha önce postcrossing yoluyla Pamukkale kartı yollamıştım. Eğer kartımı beğenirse kendisinin bana bir kart yollayabileceğini ve çok mutlu olacağımı yazdım. Neyse ki kartımı çok beğenmiş. Ardından sürpriz bir şekilde bu kartı yolladı bana.  Bu kartın önyüzünde kilise mi var yoksa bir kale mi tam anlayamadım ama hoşuma gitti. Çünkü bir kartta iki mekan sığdırmışlar. Mesela ikinci görüntü sanırım Luisana’daki ormanlardan bir kare…

Luisana 2

Velhasıl hem mutluluk verici hem de iyi hissettiren bir kart…Kartın arkasında da eşinden, Luisana’daki restorantlarından bahsetmiş. Bu arada bana gönderdiği zarf hem çok tatlıydı hem de renkleri şahaneydi. Onu buraya ekleyemedim. Ama zarfın içerisinden çıkan “reklamı” buraya ekleyeceğim.

Luisana 33

Düşük bir ihtimal bile olsa bir kartpostalla gelen reklam broşürünün peşinden gidip bahsi geçen yerde yemek yemeyi hayallerimin arasına almış bulunmaktayım. Belki bir gün olur. Belki…

Not:

Kartların büyük hâli için kendilerine tıklayın !

Responses

  1. […] uzun süredir benden kart beklediğini yazmış. Çünkü daha önce bloga eklediğim bir Eyfel Kulesi ve dansçı kadın figürünü bana yollamıştı. Neyse ki bu hafta kendisine kart yolladım. Sitemini dile […]


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

