Gönderen: 7.Samuray | 19 Nisan 2013

“Çocuk Ölmek Güzeldir”

51

Siyah-beyaz olması bir yana kaç haftadır masamda duran bu karta baktıkça hayatımın en fazla bu kadar renkli olduğunu hissettim. Sanki gökyüzümün elektiriği kesilmiş de damarlarımda kalan bir kaç damla ışıkla yola devam etmeye çabalıyorum. Eskiden yağmur yağınca mutlu olurdum, kışın ortasında berrak ve kararında bir sıcaklık beni kendime getirmeye, o günden keyif almama yeterdi. Şimdilerde iğreti bir elbise gibi  her sabah ve akşam, gittiğim her yere benimle gelen geçmişi unutmaya, yeni bir son yazmak için yeniden başlamaya çabalıyorum.

“Çocuk olmak” değil de “çocuk ölmek” olsaydı kaderim, sanırım daha çok mutlu olurdum. Dünyanın eğlenceli bir yer olduğunu, içinde çikolatalar ve oyuncaklar bulunan bir  masal olduğunu bilmek ve öyle mutlu ölmek iyi olmaz mıydı? Oysa her yol ayrımında birilerini kaybetmem, geçmişi hiç yaşamamış olmayı dilememe, çikolatanın ve oyuncakların önemini yitirmesine, büyümenin kedere dönüşmesine neden oldu.

*Almanca bildiğim güzel bir yalan var:
“Was mich nicht umbringt macht mich starker
.” [Seni öldürmeyen şey güçlü kılar]
*Latince bildiğim bir gerçek var :
Omnes vulnerant ultima necat[Hepsi yaralar, sonuncusu öldürür]
***

53

Aslında bu yazının yazılmak gibi bir amacı yoktu.  Fransa’dan Vera yolladı bu iki kartpostalı; ama ilk kartpostalın etkisinden olacak bir şeyler yazmak istedim. İkinci kartpostaldaki, yani fotoğraftaki, abimiz Charles Bronson‘dur. İzlediğim filmlerine büyük hayranlığım var. Eğer denk getirebilirseniz [Bir kaç örnek vermiş olmak için]Bir Zamanlar Batıda” ya da “Büyük Kaçış” filmlerini izleyin.

Postcrossing‘te  “Swap”[Takas] diye bir bölüm var. Vera ile kart takas etmek için iletişime geçtik. Sözde ben de kendisine kart yollayacaktım.  Açıkçası kartların arka yüzünde uzun süredir benden kart beklediğini yazmış. Çünkü daha önce bloga eklediğim bir Eyfel Kulesi ve dansçı kadın figürünü de yine kendisi yollamıştı. Neyse ki bu hafta Vera‘ya kart yolladım. Sitemini dile getirdiği arka yüzleri de ekleyeyim ve bu yazı bitsin:

52 54

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

